Tuesday, February 1, 2011

today is bullshit.....

salam.....

entah arini aku burink.....
xda benda nak buat.,...
membosan kan....
aku rasa malas nak study...
nak keje.....
malas nak membaca.......
malas nak wat assgment.....
malas nak pk hal org lain.....
malas nak jage ati org....
semua org aku marah....

pi mati.....
pi mampos.....
arinie aku rasa nak sepak muka org.....
arinie aku rasa nak mati......
arinie malas nak wat keje kat umah.,..
bangun lambat...
arinie aku marah anak buah aku...
arinie kejap cool kejap baran.....

arinie aku sial....
arinie aku bangang....
arinie aku macam entah apa2.....
arinie aku ati dah kosong....
arinie aku malas nak pk apa2 dah.....
arghhhhh!!!! asal aku ari nie.......

fuck lah.... aku tension apa nie......
entahlah.... lantak lah....
aku malas nak pikir diri aku nie......
aku tulis nie bukan nak perbodoh kan diri aku..
ini luahan aku k.... sury lah.....
aku rasa pelik ngan diri aku ini....
ermmmmmmmmm........ fuckk!!!!

arinie aku pk nak say godbye to kolej....
arinie aku bnyk pk malas nak hidup....
ermmmm

arinie aku dah pk malas nak pk hal org lain.....
diri sendir x terjaga....
arinie aku bnyk termenung... fuckkkK!!!
arinie aku marah anak buah aku.. sian dorang... sialll lah aku...... fuckkkK!!!


ok lah.... post aku arinie untuk diri aku yang bebal... wakakakakakkaa
byeeeee!!!

No comments:

Post a Comment