Thursday, January 28, 2010

aku baru newbies

salam.....
surylah blog aku simple dan masih xramai
lagi foolow aku punya blog ssb nya aku baru jer wat this year...
kalau ada kurang 2 tolong lah ajar2 kan yeee...
terlebih dahulu aku nak ckp nama aku muhammad helmey bin omar lah....nama samaran aku abut tapi nak popular aku nama kan diri aku areboot....
hehehe
nie pic kuarga aku.......
aku nie anak ke4 dari 4 adik beradik...
aku kiranya paling bongsulah....(manjelah konon)hahaha
ok dari kiri lah ye... aku... abg no1 aku muhd amleen bin omar...ayahanda aku omar bin yussof..ibuku arah binti hj.abu bakar...abg ku no2 muhammad areemey bin omar... akak ku no3 eimylyana binti omar


aku nie bukan nak ckp apa aku nie seorg yg periang lah dalam kuarga.... kadang2 aku nie kuat nages... walau pun muka jer laki tapi ati aku senang jugak terusik....
(malu siuttt)kalau tngk citer sedey garenti hingus ku mengeluar kan cecair dalaman...
hehehe



pada tanggal 1989.....
aku dilahirkan di negeri yg di beri nama perak....
waaa!!! keturunan megat2 nie,....
tapi aku bukan di kuala ker tapi dibelah kelantan n pattani thailand aitu grik.....
kira ada keturunan siammmm hahahahaha
aku dibesarkan pula di perlabuhan dickson....
kalau nak tahu tempat 2 di negeri sembilan.....
aku sekolah di PD sampai abis.... hehehehe

apa2 pun cerita aku xtamat disini... cerita aku masih panjang lagi.....
nanti kan yeeeee
salammm

2 comments: