Sunday, January 31, 2010

PETANG YANG INDAH

salam.....
hari2 minum milo teh o ais satu...
aikkkk!! lari tajuk.... hahahahahaha
aku ada cete petang untuk korang.....
tadi aku keje... ahad pun keje beb... hahahaha
aku nak pi keje skali ada perlawanan akhir tennis pukul 5 lebey diantara roger federer and andy muray....
perghhhhhhh!!!! aku terpaksa melakukan kerja harian aku...
sedey beb...
roger federer adalah idola aku.. sbb muka die bersih dan ensem... hehehehe
aiyakkkkkkkk!!!!









nielah profile die..........


tarikh lahir dan tempat lahir: August 08, 1981, di Basel, Switzerland

warganegara: Switzerland

plays: Tangan kanan (single-handed backhand)

ketinggian: 6'1''(186 cm)

berat: £ 187 (85 kg)

warana kulit: Cokelat tua

warna mata: Cokelat

hobi: Sukan (golf, sepak bola, ski), teman-teman,Playstation, muzik,
bermain kad

former idol: Boris Becker, Stefan Edberg


ranking world: 1

champion race: 1

grandslam titles: 16

tournament titles singles: 62

tournament titles doubles: 7

olimpik pingat: 1 Emas (Beijing 2008, ganda)



nie lah die... mcam aku x???
aku tahu korang ckp muka aku mesti mcm die kan... hahahahahahaha

perlawan nie aku dapat tngk set ketiga jer.. sbb baru balik keje pukul 6 lebey... cehhhh!!!
tapi federer dah mendahului 2-o.....
set pertama 6-3...
set kedua 6-4...
set last 7-6......perlawanan set ketiga paling sengit... perghhh!!!!
aku n bapak aku mcm biasa barin g tngk tennis... hahahahaha
siap bersorak bai....
biasalah idola kitakan...
aku nak jadi mcm die jer... tapi aku nie berbakat ker main tennis... hahahahaha
oklah... jap lagi nak kuar pi tngk bola diantara manchester united...(pasukan aku)
lawan arsenal..... nanti aku cete kat korang yeee....daaaaa
salam

2 comments:

  1. abut...
    nape tiru sue nih?
    sue suke man.u dengan roger federer tau..
    roger federer tu pon idola sue..
    sue no 1 fan dye..waaaa...
    dye best sangat...
    (^_^)

    ReplyDelete
  2. yeke sama???
    eeeeee!!! xsibuk lah kira kita nie serasi... hahahahahaha
    ada jdoh 2... huahuahuahauhaua

    ReplyDelete