Monday, February 8, 2010

BERJUMPA DENGAN SI DIA.......

salam...
haloooooooo!!! milo ker sirap ais... pastinya sirap ais.....
hehehehe
ok aku dah ckp kan yang aku nak jumpa seseorg dan menunggu satu miskol kan.... nie dah berlaku... meh aku cete kat korang lah....
pada hari jumaat 5/2/2010 aku terbangun awal kul 6 pagi... aku solat aku tido jap.... pastu bngun kul 7...... aku menunggu kedatangan insan yang bg aku istimewa beb... yela aku menunggu die selama setahun xsalah aku... yela aku nak kawan ngan die lebey rapat xnak lah terus ajak kapel ker apa ker... kalau ada jodoh adalah kan...tapi harap ada lah.... hahaha(Perasan abut nie)
ok sambung lik.... aku tunggu die sampai solat jumaat... die kata kul 12 nak bertolak aku tunggu lah mesej die... sampaia aku balik solat pun xmesej... aku pun ge lah keje macam biasa.... kalau korang nak tahu time 2 lah nak dapat gaji... dan hari 2 gak hari malang bg enset aku... bil maxis aku sangkut... dah enset aku xleh tepon n mesej org...masa aku nak siap2 ge keje aku dapat satu mesej... aku pun berlari tngk... yela aku ingat koll ker.. sbb aku silent phone masa 2.... akutngk mesej 2 xsilap aku kul 3 lebey nak ker empat.... aku tngk mesej no aku xkenal... die tanya SAPA NIE YEEE.... aku pelik lah.. aku nak balas xda duit dalam phone... aku try guna tepon umah.. die xangkat.... hahahahaha aku pun ge kedai mapley pinjam enset untuk koll... tapi xangkat aku pun anatar mesej xbalas.. pelik lah.. dalam masa yang sama... aku menunggu seseorg 2 miskol aku... hahahahaha...
aku pun tunggu jer... pastu aku terus ker lukut tngk dak keje dan ambik mereka pulang... dalam masa nak ambik pekerja daus tepon aku die kata dak 2 dah balas die ckp nie S bukan nama sebenar... HAHAHAHAHAHA
aku gembira bai... perghhhhhhhhh!!!!! hanya tuhan jer tahu aku exited sampai bangla pun pelik... apa pasal boss??? bnyk happy jer....
aku menjawab... xda apa cuma ada org mahu juumpa... hahgagagagaga
aku terus balik dan ge ambik gaji... asyuk aku... hahahahaha
aku terus xbuang masa terus ge taman poli pinjam enset daus koll S bukan nama sebenar... hahahaha pastu dengan tetiba aku sedey sbb die xbalas die xangkat... aku pk die datang ngan bf.... hahahahahaha
pastu daus kata sabar but kang die angkat.... tetiba masin mulut kawan aku nie... hahaha angkat... terus aku borak, selama setahun aku kenal pertama kali aku ckp ngan die.. selama setahun aku tngk wajah die kat internet myspace n facebook.. ari nie aku dengar suara jer.....
die bercakap ngan aku... perghhhhh!!!!manje kort suara die... hahahaha
bila dah suka semua nya suka... hahahahaha
aku borak lah pakai enset daus....
die ckp die pi jalan2 pantai.. aku nak jumpa die kata nak ge swim... aku pun xhalang.. die kata insyaallah jumpa malam......... aku pun terus ge pekan bayar bil maxis... hahahahaha... jngn buang amsa pi bayar cepat bak kata aku...hahaha

CERITA MALAMNYA!!!
pada malamnya p;ula aku kena anatr anak buah aku ker tusyen... hahahaha
biasalah pakcik yang baik...!!! hahahahaha
dalam masa perjalanan 2 aku dah start mesej.. bayang kan aku terseyum jer.....
perghhh!!! anak buah aku tegur.. pakcik abut napa senyum2 nie... hahahahaha
abut ckp xda apa mansiz... hehehehe
aku dah antar mansiz aku lepak pekan pd... samnbil pekena sirap ais die kedai mamak kat peedee.. hahahaha
tunggu sampai kul 9.30 dari kul 8... lama 2....
aku mesej xhenti ngan S biukan nama sebenar...
aku pun ambik mansiz terus balik ke rumah...
aku dalam perjalanan 2 dei ada mesej aku tanya pasal kedai makan.. aku ckp kedai nasreen... kedai 2 ala2 tahi.. best.. tapi die termakan kedai salah... xbest... xyahlah sebut nama kedai 2 k.. hahahaha
die kata die dah sampai kedai makan 2... aku ckp ngan die yang aku akan lalu situ sat lagi ngan kete truck aku.. STORM hahahahahaha
die nampak kete aku... yang peliknya anak buah aku bertanya lah cik abut nak ge mana nie???
dan aku jawab jumpa makcik adik lah... hahahahahahahaha
insyallah!!! hahahahahaha
mana tahu masin ker nanti... hahahaha
aku pun ge lah antar... pastu aku ckp nak jumpa... die nie aku boleh ckp seseorg yang malu.. sbb die xpernah kuar ngan laki.....
hahaha
die takut aku wat apa2 kan.. sbb aku xpernah jumpa die.... hahahaha
aku boleh ckp aku bukan jenis lelaki buaya k... hahagahaha
aku jenis ingat tuhan..
aku pun tunggu die bg jawapan aku tunggu lah kat dataran teluk kemang...
masa 2 aku dah beli air sirap dua.. dan tembikai dua... untuk date.. yela aku hanya mampu beli 2 jer.. xmampu nak beli air mahal2... makan mahal2...
dalam masa yang sama duit aku hilang rm20 haha... sedey lah jugak.. hahahaha
masa aku tungu punya tunggu... die pun anatr die kata xjadi ge.. sbb die penant.. dan segan ngan aku.. hahahahaha
aku pun senyum jer.. dalam ati tuhan jer tahu.. sedey l;ah jugak.. tapi aku pk satu jer kalau aku jadi die pun aku xkuar ngan laki xkenal... hahahahaha
aku pun kuat kan diri minum air sampai dua tembikai makan sorang2...
sampai org tngk pelik.. hahahahaha
aku pun balik dengan muka hampa... hahahahahaha

PADA ESOK HARINYA SABTU 6/2/2010!!!!

aku terkejut dapat mesej kul 7 pagi.. aku tido masa 2... hahahaha
kantoi!!! bangunh sedar ada mesej... die ge swim....
sampai tengah hari aku esej die.. die ckp nak makan.. tapi xtahu kat mana makan best kat pd nie...aku nak jer jadi guide dieorg.. tapi die segan.. aku lagi segan,....
alih2x die makan KFC... hahahahaha
aku ckp ngan die KFC xda ker kat sana... hahahahaha
pastu die jalan2 pekan pd yang burink.. ahahahaha
pd xda apa pun// hehehehee
pastu dalam die jalan2 aku mesej aku ckp nak jumpa... aku berusaha nak jumpa die... xkira apa jadi.. hahahaha
die takut nak jumpa aku sbb ada gf...
aku single jer... aku nak die......!!! hahahahahahaa
dalam kul 4 aku nak jumpa die kata kul 5 balik kul 6... hahahahaa
aku pun berjanji... hahahahahaaa.. aku pun siap2 dalam kul 4 2.. smart bjugak bg aku... yela xpernah date bai.... aku siap2... aku pakai baju yang aku suka... tapi aku boleh ckp aku nie sempoi jer.... xnbak lah hipokrit yang aku nie smart ker.. pada aku aku nak kuar dengan diri yang aku sebenar k....
aku pun bawak lah keemara aku yang besar 2 sbb nak take pic die ngan aku....
hahahahaha.... aku pun tngk jam nak kul 5 aku terus mesej ckp nak kuar... hahahaha
die kata jemput lah... depan hotel...
aku pun dengan pantas,,, hahahaha
terus jemput.. umah aku ngan hotel die xsamp[ai 2kilo meter.. hahahaha
dekat jer..... aku dalam perjalanan 2 berdebar bai.. yela macam mana orgnya tinggi ker.. yela dalam pic lain jumpa entah2 lain ker.... aiyakkkk!!!!
aku pun tunggu depan hotel... die xturun2 lagi...
skali aku nampak seorg gadis berambut lurus panjang..... berbaju putih dan apa aku nak panggil skirt tapi kan yang pendek sangat parasa lutut... hahahaa tapi jenis yang ge melanciong2... entah baku kan tahu pakaian bandar nie... hahahaha
poerghhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! jantung aku berdegup macam f1 siuytttttttttt!!! aku terus ambik die ngan truck kesayangan aku storm... yela storm aku xpernah bawak awek lagi,.,.. hahahahahaha.... aku pun terus bukak pintu die..... assalamualaikum....
jemput naik.. die senyum!!! ya allah bila aku boleh dapat die... hahahahah
dalam ati aku.....
aku pun terdiam... die pun masuk dan bercakp haii!!!! aku pun senyum sampai ke telinga... haiiiiiiiiiiiiiiii!!!! hahahahaha
aku punterus beredar dan terus jalan2....
aku bawak2 die jalan peedee.. aku tunjuk kedai mana best lepak dan maan xbest... hahahahaha... aku pun borak ngan die.. tapi die nie jenis pemalu.. sampai aku nak ambik pic die pun xdapat.. die kata die malu.. abut plizzz!!! hahahahaha
dalam perjalanan aku xperasan abg sulung aku... die nampak aku kuar ngan S bukan nama sebenar... hahahahahaha
dalam perjalanan 2 aku cete kisah hidup aku kat die... die suka mendengar.. aku tngk die nie manje tau.. [perghhhhhh!!!!! nak jer kat die... tapi ndie nak ker... hahahahahaha
aku janji nak antar die kul 6 aku dah lambat.. hahaha
aku pun ingat nak ajak die ge minum kat kedai daus.. skali ramai org die malu aku pun malu... hahahahahaa.. pastu aku ckp ngan die aku nak beli kan air sirap ais kat die malam nie.. sbb die nak rasa sirap ais yang aku suka.. hehehehe
sehati sejiwa..
hahahahaha
aku pun hantar die balik... aku terus balik ruma dan terus kena perli ngan mak aku... hahahahahaha
aku malu.... tapi aku steady jer... aku wat benda benar.. hehehehehe
hehehehe........

CERITA MALAMNYA PULA!!!!

lepas isyak aku kuar rumah.. aku dah start mesej die jugak boleh dikatakan akus etaip minit mesj... aku onggl die muchuk.. manje sikit.. hahahaha die selalu kata aku cumil... hahahaha
die kata nak ge pasar malam ngan kawan2 die kat batu 4.... die berlima xsilap aku... hahahahaha...... aku pun mesej die hati2 sbb kete bnyk malam minggu....
aku pun tunggu kat kedai mapley... hahahahaha
minum sirap ais....
aku tunggu2 dah kul sepuluh lebey.... aku pun nak ajak kuar malam nak try ajak die kuar malam.. nak x die.. malam semlaam die tolak.. hahahaha
aku pun nak jugak kuar ngan die... die mula2 xnak kuar,... die ckp next time... dalam ati aku xda mood dah... yela bilah aku nak jumpa lagi... hahahaha
yelaaaa aku pun nie sapa.... xda apa2 kelebihan.. die sempurna... huhuhuhu
aku pelik napalah die xda pakwe.. die kata serik... aku lak takut nak usha die... yela cumil sangat.... aku nie simple boy... aku ckp ngan daus aku nak jemput die... muka aku happy baiii... hahahaha
aku pun terus ge jemput dei... lagi sekali die berpakaian cumillllll.....
ya allah!!! die pakai jeans n baju hijau.. perhhhh!! dah lah putih.....
aku pun bukak pintu die dan terus bawak die ke kedai daus.. apa lagi kena sirap ais.. die pun nak jugak... dalam perjalanan aku bercakpa jer ngan die.. sampai die gelak2... hahahahaha
aku xnak bg die burink.. hahahahaha
aku pun sampai.. ramai gak dak poli.. hahahahaha
die segan.. die kata segan lah abutttttttttt!!! aku ckp kita wat muka selamba... hahahahaha
sian jugak tngk die... tapi aku nak ajar die jngn malu2 ngan aku... sbb aku nie pemalu lawan pemalu... hahahahahah
semua pandang.. yelah dak cumil jalan ngan dak cumil... hahahaha
semua pandang sampai kawan aku yang xselalu salam terus salam.... nak salam awek aku lak 2... opsssss!!!! kawan aku... hehehehehe
aku borak ngan die sampai aku tngk lagat2 die.. die nie manje sangat..... aku hanya berdoa bila lah aku dapat die...... aku harap dapat lah die... hahahahaha/...
aku borak2 punya borak.. aku tngk jam dah kul seblas... aku suruh daus kira.... semuanya rm6... hahahahaha
aku terkejut.. saje jer menber aku kena kan aku... rm2 jer... hahahahaha
aku pun ngan sue berangkat ker kereta terus jalan2... aku pertama kalinya jugak bawak die jalan2 rumah lama aku... di bandar sunggala... cerita zaman kanak2 aku....
hahahahaha
aku tunjuk tempat aku selalu lepak dan main.. hehehehehe
aku pun terus bawak ge pekan peedee... yang malap... die pun terkejut sbb die xpernah ge pekan peeedee malam2... hahahahaha\
pekan peedee pekan cowboy/./.. hahahaha
aku tngk jam dah nak kul 12 aku terus nak hantar die balik....
aku rassa rindu sangat bila dah antar,,...
dalam perjalanan 2 aku rnung kemata die aku harapa ku dapat tngk lagi mata 2... yela mana tahu umur aku xpanjang... maybe 2 kali terakhir....
sedey aku nanti.. janji aku dah jumpa seseorg gadis yang aku rasa aku happy sngat2.... aku ckp jujur aku xleh tido satu malam 2.. sbb aku rindu kat die... aku harap aku nak jumpa die lagi... insyaallah...
tapi bg aku aku jer macam syok sendiri... die biasa jer kort... aku jer macam lebey2 kan dalam citer nie... hahahahaha
abut nie mmg mcm nie suka syok sendiri... pandai ajar org bercinta tapi die sendiri xpandai cari awek....!!! abut2x... hehehee
aku harap S bukan nama sebenar happy kuar ngan aku... walaupun aku xda pic ngan die..walaupun dalm cete nie aku mcm syok sendiri aku nak krang tahu aku xpernah jumpa gurl yang aku minta sampai setahun... hehehehehe
aku simpan dalam ati jer.. nak mintak takut sbb aku xkenal die.. aku nak kawan ngan die lagi... kalau die dah ada bf.. aku terpaksa lah lepas kan... tapi akau harap umur aku panjang sbb aku nak tngk mata die lagi... kalau xdapat aku harap die happy selalu... oklah dan panjang cete aku nie.. penat korang baca,,...
hahahahaha
aku pun nak menghabis kan new post nie dengan lafaz satu jer... aku harap die hayati...

TAK MAMPU KULAFAZ KAN CINTA DETIK KITA BERTEMU LAGI............

salam... byeee miss u S...

4 comments:

  1. salam..

    hehe..girl s bukan nama sebenar tu cakap..

    hati dia berbunga2 baca entry ni..
    rasa berdebar2 bila baca entry ni..
    hihi..bestnye...

    girl tu dah tersenyum sorang2..nasib baik bos girl tu takde..kalau tidak..msti bos girl tu cakap..PA dye gile..hihik (^_^)

    girl tu akan merindui PD,storm dan budak comel yang bawak storm kuning tu..hihi

    ReplyDelete
  2. yeke... sue baik ngan dak S bukan naam sebnar ker???? hihihihi.. berbunga2 ek... wa!! ada cannn 2... hahahahaha

    ReplyDelete