Thursday, February 11, 2010

semalam punya cerita....

salam....
salam perpaduan dan salam 1 malaysia....
hahahahah
ari nie aku nak story dan moly ngan korang pasal semlam....
semalam ari rabu..... aku ada satu perjumpaan di kedai mee bandung muar dekat bt9 telok kemang portdickson...
perjumpaan dengan dak2 kelas form5 aku...
perghh!!! dah lama jugak xlepask semeja ngan dieorg....
aku cete sikit lah bab kelas aku nie kelas aku 5a2... kelas yang mempunyai subjek sastera... so kiteorg nie mmg pandai dalam sastera... hehehehe
kelas aku ramai budak cina... tapi mmg sekepala....
bunga2 kat kelas aku ada 4 org..... linda...ila...diana...ain....
4 jelitawan nie kelakar... hahahahahah
lelaki ada 15..... xyah lah sebut nama... hahahahahha



nie sebahagian sahaja... hehehehe

pada malam semalam lah aku lepak balik ngan dieorg.. tapi sikit jer... yang datang pun yg dekat... yang paling jauh usop... die duk melaka tapi ulang ali keje hotel kat pd.. sapa nak tempah hotel bg tahu aku.. boleh dapat harga murah....
hehehehhee
semalam aku ngan daus ge dulu sbb aku rancang semua nie...
aku bg semua kmesej kat kawan2 aku,.. ada yang dapat datang ada jugak xdapat datang....
semalam kul 8.30malam aku dah kuar dari rumah ambik daus kat kedai dan terus ge kedai yang kiteorg nak jumpa....
aku n daus org terawal.. hehehehe
diorg datang kul 9 lebey mcm 2.... first datang kawan aku gurl.. diana n pakwe die....


nie lah diana n pakwe die...

pastu kiterog borak sampai lak org kedua iatu ucop... kiteorg selalu ckp kat die adik ipar... hahahaha
die kecik orgnya....


dari kiri daus n usop adik ipar... hehehehehe

borak2 sampai lak org ke3 iaitu wan tanjung... budak paling degil kat kelas,,, hahahah dulu rendah skang dah tinggi.. mana xnya asyik rempit jer.....


nilah die.. wantanjung rempit paling laju kat portdickson.. hahahahhahaha

pastu sampai lah ramai lagi.... seperti pami ,tanggang n sepupu, ain... hahahaha
nie pic dieorg



ucop, tanggang kai ju biru n sepupu die kai ju merah.....

nie pami n ain...dieorg xkapel.. tapi dari sekolah mmg berkepit... mmg kawan baik


ain kai ju merah n pami baju putih.....

cerita pasal pami aku ngan pami mmg akrab jugak,.. tapi skang die dah bekerja jauh kat teluk intan susah lah nak jumpa selal...
semalam siap ada karoke tau.. hahahaha
xboleh blah meja kiterog penuh air jer... makan x... save duit semua.. sbb sabtu nie afamosa..... bestnya...... sapa nak ikut... hehehehe
AKU nak ajak S bukan nama sebnar.. tapi die balik johor.. xpa suh die sampai kan salam org tua die kan...
sbb aku nak antar merisik.. cheeewahhhhhh!!!! ehh!!! dah lari topik nie.. hahaha

ok sambung balik cerita
aku dah cadang dai tahun lepas....
tapi semlam respon agak baik ga....
apa bila 2/3 nak pergi... alhamdulillah... ada gak yang nak ge....
aku pun semalam siap karaoke open.. tapi xambik pic.. segan ramai org...
aku nynyi lagu jngn pernah berubah... hahahaha
dari st12.... hehehe
hahahah.. segan bai.... kedai 2 ada karaoke open.. aku pun bantai lah nyanyi.. perghhh!!!! hancus... hahahaha
kelaut weiiiiiiiiii!!!!

pastu table kiteorg penuh ngan balang shisha.....
s bukan nama sebenar... abut xisap k... hahahahaha

keadaan meje kiteorg... hehehehe

pastu sorang nak balik... org pertama go dulu daus asri...
pastu ucop... pastu tanjung.. pastu diana n pakwe serta ain balik.. tiggal lah aku,daus,pami,tanggang and seppu die... hahaha
apa lagi pi karaoke lah..... kat pekan pd ada karaoke..
aku pun join lah.. pami saport... hahahaha
bilik besar rm30 sejam... hahahaha
ni lah lagat2 kiterog.. dalam bilik karaoke


lagat si tanggang n pami... hahahaha
dieorg ni org panggil pokus... sbb suka lagu tinggi2... hahahahaha


nilah lagat dak2 nie..

tetiba mizi datang.. kawan kelas kiterog gak
die nie fesyen pelik2... kiteorg pnggl die cina celup.. ahahaha

nilah die... ngan rambut cacak....
hehehehehe

pastu aku lak nyanyi.. aku suka lagu ku ingin kamu.... best lagu 2....

aku ngah menyanyi lagu ku ingin kamu.....

lagu tu aku tujukan kepada insan bernama S bukan nama sebnar... hehehehehe
ni lirik die

Romance - Kuingin Kamu

demi semua yang aku jalani bersamamu
kuingin kau jadi milikku
kuingin kau disampingku

tanpa dirimu ku hanya manusia tanpa cinta
dan hanya dirimu yang bisa
membawa surga dalam hatiku

ref:
kuingin engkau menjadi milikku
aku akan mencintaimu
menjagamu selama hidupku
dan aku kan berjanji
hanya kaulah yang kusayangi
ku akan setia disini
menemani…

sentuhanmu
bagaikan tangan sang dewi cinta
yang berhiaskan bunga asmara
dan membuatku tak kuasa
back to ref

di setiap arung gerak
tersimpan di hati kecilku
bahwa dirimu terindah untukku
back to ref

ref2:
selama ku masih bisa bertahan
selama ku masih bisa bernapas
selama Tuhan masih mengijinkan
kuingin selalu menjagamu

back to ref2 [3x]
selama ku masih bisa bertahan
selama ku masih bisa bernapas


powered by abut.com

aku suka nyanyi.. tapi nak masuk AF xdapat kort.....
hahaha
pernah gak ge ujibakat.. kena kad merah bai... hahahahaha
sbb takut... hahahaha

ehh!! sambung lik cerita...
dalm kul 1.30 pagi kiterog balik....
siap take pic kat kereta tanggang


5 brader yang duda... hahahahahhaa


nie 5 brader teruna k... hahahahahaha

ok lah aku pun xnak cete panjang.. sbb aku nak cete pasal entry pasal cinta jer.. nanti kan yeee.
salam... thx baca blog aku...
sbb blog aku xda kutuk org.. hahahaha
sapa yangada baca jngn lah marah2 or marah2 aku yeee...
dalam dunia semua xsempurna.. apa2 pun maaf kan aku.. sury k...
\salam

4 comments:

  1. abut.....
    napa suke tiru sue ni?
    series sue pon suke lagu tu..
    huuuuu~~~~

    ReplyDelete
  2. yeke.... tapi abut nak bg lagu nie kat dak johor 2... S bukan nama sebnar.... leh x sue?? rasa2 die nak dengar x????

    ReplyDelete
  3. ko kate dpt otel murah. semurah berape tu? kat mane?

    ReplyDelete