Tuesday, November 2, 2010

aku, die dan si die...

salam semua ^__^

hari nie aku nak stoly dan moly ngan kulang semua lorr....
aku ada satu kisah lah... tapi nie ini kisah lor bnyk dugaan dan kesabaran jugak.. hehehehe... aku xpernah mengalami nya.... tapi xpa aku try mengalaminya dengan penuh kasih sayang... hehehehe.....

apa2 pun aku mintak maaf kepda yang mebaca kalau ada terasa..
aku cerita kisah aku k....
jngn ambil ati....

skunk aku study di KYMi.... aku dah bagi tahu aritu yang aku ada kenal die bukan nama sebenar.... aku ckp jujur aku mmg suka kat die dan aku anggap die lebey dari seorang kawan k,,, ermmmm dalam masa yang sama die ada si die jugak.. huhuhuhu aku pun terkejut mula2... tapi xpalah aku cuma nak berkawan jer... tapi dalam masa yang sama aku jatuh ati dengan die.... ermmmmm.. susah kan.. die pun aku tngk sayang kat aku...aku happy ngan die beb... aku panggil die telur.,... aku selalu tngk die gaduh ngan si die.. mesti aku tngk die macam sedey jer.. aku tahu die nages.. apa yang aku boleh ckp.. aku nak die senyum selalu..... aku suka die tersenyum.... kalau aku di beri pelua untuk jage di.. aku akan jage die dari dunia sampai akhirat beb... aku dah berjanji ngan die yang aku akan tunggu die.... ermmm....

aku skunk ngan die ok jer... mcm biasa ... aku dah anggap die lebey dari seorang kawan kalau die nak tahu... aku sayang die ibarat aku sayang nyawa aku sendiri....
akuy nak ckp lah aku dah xlarat cari gurl dah.. die lah gurl yang terakhir yang aku akan cuba dapat kan.. aku nak cete sikit tentang die nie... die nie rendah org nya... tapi garang beb.... hahaha suka cucuk aku.. suka cubit aku.. suka geget lengan aku.. saket beb.. cetttT!!! die hyperaktif.. hahahaha
mcm kanak2 ribena.. die sebijik macam aku beb.. hahahaha
die nie cute org.. hehee.. aku suka ngan perangai die.. die xpernah hipokrit ngan aku.... aku suka die punya pipi.. sbb ada telur dua bijik.. kikikik cumil jer.. aku harap die baca... die tersenyum jer.. aku nak die happy selalu hendaknya....
aku nak die tahu yang aku dah sayang die sangat2......

aku nak cete kat korang lagi tentang die.. aku dah kuar ngan die dah bnyk kali.. selama aku kenal dah nak masuk 3 bulan.... aku dah tahu apa yang die suka dan apa yang die xsuka.. die suka air sirap laici.. hehehehe die pun xmakan sayur mcm aku.. hahahahaha aku nak bagi tahu aku dah date berdua ngan die secara exklusif punya beb.. di kedai aiskrim berry... di dataran pahlawan.. hehehehee
aku beli cincin untuk die.... aku harap bile die pakai cincin 2 die akan jage aku.. aku dan aku jage die.. aku nak die beb.. hehehehe xpalah.... aku akan tunggu sehingga die kawen baru aku suh mak aku cari kan jodoh untuk aku.. hehehehe

ok lah aku pun dah tak tahu nak cakap apa.. cuma aku leh ckp.. die adalah terbaik.....
aku xnak die bergaduh ngan si die lagi... aku nak die happy selalu....
aku leh ckp i will wait 4 u... ermmm i itr my best./... weerkkkk!!!

No comments:

Post a Comment