Wednesday, November 3, 2010

semakin lama semakin jauh dengan die

salam...............

aku nak luah kan sesuatu nie....
semenjak kebelakangan nie... die dan aku asyikm gaduh.. walaupun benda kecil.. huhuhuhu
tak tahu lah... aku nie plak suka cari gaduh.... skunk nie pun die berubah ngan aku..... aku rasa lain ngan die skunk.. walaupun dah 3 bulan kenal... dan tiada apa2 ikatan lansung... tapi aku sayang die macam aku sayang nyawa aku beb.. huhuhuhu
aku cerita nie bukan nak menagih atau mintak simpati.. inilah kejujuran aku....
skunk nie die macam nak jauh dari aku jer...
xpalah aku paham 2.. xpalah aku sentiasa doakan kebahagian die.. hehehehehe
senyum selalu k.. itu janji abut pada n bukan nama sebenar... huhuhuhu
nanti balik k.l time cuti deepavali jngn lupa den kat pd nie... hehehe...
xpalah janji die happy selalu k... jngn cedey2x...

bila menulis nie terdengar lagu kegemaran aku... aku rasa aku sedey sangat...... tapi xpalah janji aku nak die senyum selalu.. hehehehee werkkkkkkkk!!! sitelur yang aku tunggu sampai die nak aku.. hehehehe
k lah... telur jage diri ek kat k.l...
ingat janji kita yeee...
kalau usik lagi benda 2 jngn tegur i... ok2.....
bye u.... miss u so much... i will never let u go...

No comments:

Post a Comment