Monday, January 24, 2011

sejak kebelakangan........

salam......

aku nak cete sikit.......
aku ari nie bergaduh ngan org yang aku anggap yang tersayang dalam hidup aku..
aku jujur ngan diri aku.. aku xnak marah die lansung..... aku bukan abut yang die kenal tadi.. itu abut yang panas baran.. ermmmmm aku rasa serba salah.... ermmmm.. aku nak die tahu.. aku sayang die dari apa yang die tahu.. aku sayang die dari semua org.... kalau die bagi carta die number 3 dalam hidup aku...
1.allah s.w.t and nabi muhammad s.a.w...
2.family aku......
3 nadhirah shsasabila.....

aku sayang die sangat2... aku xnak kehilangan die sampai bila2...
aku dah anggap die ngan aku sebagai kekasih yang bahagia...
sejak kebelakangan nie... aku asyik gaduh ngan die jer... ermmm....
aku cemburu xtentu pasal.. tapi itu luahan hati aku jer.. tapi aku cakpa jujur... aku xpandai dari segi jage ati org yang aku sayangi... aku harap die paham aku...
aku dah lama xbercinta dan apa2.... aku nie suka melenting.....
aku harap die bagi aku satu peluang.... aku nak die nad yg layan aku macam aku kenal die....

aku sayang die bai... ermmm..... family aku xhenti2 sebut nama die... ermmmm....
nad... abut nak bagi tahu... abut bukan yang nad kenal macam tadi.. abut bukan macam 2......
sumpah dengan nama allah... abut cuma tension.. ermmm..... kalau ada peluang lagi.. abut nak susun sepuluh jari untuk memohon maaf kepada nad.. ermmmm.... abut nad tahu yang abut mmg degil.. abut suka tahu hal org.. ermmmmm sbb abut ingat semua org suka berkongsi masalah.... sbb abut pikir apa benda yang abut sayang mesti cerita ngan abut... abut xnak org yang abut sayang simpan rasiaaaa..... abut xnak buah pisang berbuah dua kali jer....

ermmm.... bila menulis nie... menitik jugak airmata... ermm....
abut nak bagi tahu satu benda.. yang abut sayang nad dari apa yang nad tahu..... abut sayang sangat2...... abut xnak nad tinggal kan abut buat selama2nya.. ermmmm.....
abut harap bila nad baca blog nie.. abut nak nad paham diri abut... abut xtahu nak cakap macam mana... cuma abut ckp.... abut cepat sangat tertekan..... jngn ambil ati yee nad.....
abut nak nad selamanya... abut nak tahu sangat2 nie.... abut sayang dan cinta nad dari dunia sampai akhirat... setulus ikhlas ati abut nad...
muaaaaaahhh!!!!! love u lah nad...



akhir kata abut nak mintak maaf...
muahhh!!!

No comments:

Post a Comment