Tuesday, January 11, 2011

You Are My Everything.......

salam satu malaysia.... hehehehe

hari nie aku nak cete satu gurl nie.....
nama die nie.. nur nadhirah shasabila binti zaila....
lahir di kelantan... dibesarkan di petalingjaya....
tarikh lahirnya 26/4/1992....

aku panggil die nad.... atau gelaran die telur.....
die nie bagi aku amat penting... ermmmm
aku sayang sngat kat die weiiii!!! dari dunia sampai akhirat.....
aku nak korang tahu lah... die nie lah aku selalu cete kat blog...

aku dah kenal die nie selama 5 bulan.. hehehehe
lama x???
xkapel apa2 pun.. aku cukup mesra ngan die...
die lah penghibur aku... dikala aku kesepian.. dikala aku kesedihan....

die nie lawak orgnya.. suka cubit aku...
die nie suka cucuk aku....
die bagi aku sentiasa gelak weiii.. sumpah aku sayang die.....
aku nak hidup ngan die kalau diberi peluang.. ermmmmm

CERITA AGAK SEDEY SEDIAKAN TISU YAAAA....hahaha poyo lebih pun xelok kan....

selama aku kenal die nie.. die dah berpunya.. ermmmm
aku dapat tahu masa aku dah kenal nad nie 2 minggu... ermmm
tapi aku xleh tipu aku dah mula jatuh cinta... die pun kort....
ermmmmm....

aku xdapat halang hati aku untuk mencintainya....
aku sayang die... aku xleh lupakan die....

DAH MASUK CERITA SUSPEN.....

pada aritu.. baru lagi....
die ajak aku berbincang untuk hal kami berdua... apa kesudahan nya....
die kata die suh aku ngan die berkawan jer... die nak kembali kepada bf die.. ermmmm

aku boleh ckp aku xleh berkata masa 2.. ati aku macam hancur berkecai masa 2.. ya allah ini kah dugaan hidup aku... aku nak menitis air mata pun xmampu.. aku terkejut,... tapi aku dapat tahu mesti die nak ckp macam 2...... tapi aku wat muka blur dan diam sahaja... ermmm.. betul weiii aku boleh terdiam sahaja... aku pandang muka die sahaja... dan pandang laut.,... aku dapat rasa aku punya air mata aku macam air laut yang bnyk bertakung.. cuma aku menahan sahaj....

lepas 2 aku cuma leh cakap semoga berbahagialah disamping bf die.. huhuhuhu
tetiba die berkata die xsanggup wat aku macam 2... huhuhu
aku terkejut.. die kata die sayang aku jugak.....
die suh aku tunggu die.. aku boleh ckp I XLEH NAK PIKIR SKUNK.... sbb aku tngh sedey beb..
die berkata TOLONG JNGN TINGGAL I U...... aku cuma leh cakap masa 2... I XLEH PIKIR LAGI U...... lepas 2 aku pun ajak die beredar dari pantai marina...

pada keesokan harinya... pada waktu malam.... aku mengajak nad pergi makan.....
aku nak die tahu aku nak bagi tahu something pada malam yang die nak tinggal kan aku 2... tapi xjadi kan.. aku nak ckp jugak kat kedai makan...
masa aku lepak makan di kedai makan... aku pun ckp kat die.... aku nak bagi tahu something masa kat pantai marina.. tapi xsempat sbb die bagi aku blur..... itu yang aku xdapat nak bagi tahu...
die dapat tahu dan agak yang aku nak ckp yang aku nak sehidup semati dgn die.,...
ddan aku pun ckp kat die... U I NAK SEHIDUP SEMATI DGN U...... BOLEH X???
dan die terdiam... dan die menjawab.... I BUKAN XNAK U.. I NAK.... TAPI BAGI I MASA BUKAN BERTAHUN... TAPI U TUNGGU JER..... U BOLEH TUNGGU X???
dan aku berkata.... I SANGGUP TUNGGU U..... dalam ati kecil aku berkata I SANGGUP TUNGGU U........ SAMPAI SYURGA.....

itulah kisah aku.. aku nak die tahu yang aku sayang kan die... die pun dah senang ngan family aku.. die dah aku bawak die balik umah... yang aku cerita kat blog 2 die lah nadhirah.. atau nama manje yang aku bagi kat die..... TELUR... hehehehehe

p/s: U I NAK CKP YANG SAYANG U.. DARI APA YANG U TAHU.. I HARAP I DAPAT TAWAN ATI U YANG KERDIL 2... I XKISAH APA YANG TELAH BERLAKU PADA U....




inilah pic aku dgn die.. gembira kan kami>
aku nak hidup dgn die... walaupun bnyk liku2 yang aku lalui....

love u telur....

I WILL NEVER LET U GO......

2 comments:

  1. baru je knal die,cbe pkir klu dr die PMR aku knal syg jge n 1st gf yg mule2 die sndri yg cr aku,mule knal n die cbe 2 3 kali nk jd gf aku smpi hmpir 2bln aku pk bru aku terima n aku mule syg n trus mkin syg smpi skrg pn.ko rse cmne aku syg die ?? pas2 smpi plak ko melayan wlu aku dh pesan n ko dh tau die ade aku tp ko ttap nk kcu gk.. die 2 umur brpe,peringkat zaman bru nk rse bebas biase la. klu die yg pgil lu dlu pn lu dh tau die ade bf gntle la,xpyh mlyan.lu pk lu je pndai syg,bru bulan je bro.cbe jd wa tgok.. seumo hdup wa xpnah kcu gf org tp wa kne gk.. ko rse org yg cm ko akn dpt blsan x ?? lu tgu jela nsib cmne.lu xkn dpt rse cmne wa syg n mkin syg n akn trus syg die..sory klu ade ksar bhse k.As'kum

    ReplyDelete
  2. oooo!!! ini bercerita tentang pengalaman lah yeee.....
    xpalah bro... cinta itu bukan datang dengan nafsu... cinta 2 lahir dalam diri jugak..... dan den nak cakap kat bro lah... den bukan perampas lah yeee... ekau xkonal den sapo jngn nak main tuduh.. hehehehe
    sury lah blog saya xpernah sakit kan ati orang.. kalau lu sakit ati... wa susun 30 jari untuk lu k.... salam///

    ReplyDelete