Friday, December 31, 2010

selamat tinggal 2010!!!

salam.....

arinie aku last taip entry untuk tahun 2010... bnyk kenangan aku di tahun nie..
aku nak cete tentang cete aku di tahun 2010... maybe ada yang tercapai hajat atau x lagi.....

bab pertama tercapai hajat ku di tahun 2010.... hehehe

TERCAPAI HAJAT AKU 2010

10/08/10
aku dapat belajar di kolej yayasan melaka.....
akau dapat bagi family aku harapan yang aku boleh dapat belajar.....
aku nak study smart untuk 2011....

abg aku kawen 26/12/2010... hehehehe
kelakarkan....
bnyk benda berlaku.....hehehe

aku hantar kete kesayangan aku cat.. hehehe tunggu kemunculan nya di tahu 2011.. hehehe hahahaha.......

HAJAT AKU X CAPAI 2010

CINTA!!! itu jer.. wakakakkaa

aku harap pada tahun 2011 aku dapat buat yang terbaik untuk semua benda...
azam baru aku.. aku nak study smart2,.....
aku nak bagi semua org happy.....
aku nak bagi family aku tahu yang aku bukan abut yang dulu....
aku nak semua tahu abut adalah abut. hehehehehe
aku nak semua tahu jugak yang aku masih mengharap kan sesuatu iaitu cinta dari t........lur... ghagahgagagga
salam!!!

No comments:

Post a Comment