Thursday, December 23, 2010

hari yang paling sedey!!!!

salam satu malaysia.....

ari nie aku kemalangan.......
aku kemalangan motor.....
sakit... kemalangan 2 menyebab kan aku luka sikit jer...
tapi lutut aku sakit sangat2.....

kejadian terjadi macam gini...... hahahaha
aku terbangun lewat untuk ke kelas pukul sepuluh pagi......
aku pun pergi lah kelas dengan mata selebet aku....
lepas abis kul 11 lebeh 2 aku pun lepak bawah pokok... aku ingat die ikut aku... tapi die ckp aku tinggal kan die... hahahahaha

aku pun tunggu kat pokok isap rokok......
lepas 2 die pun kol.... die kata aku kata mana dan marah aku.. lain kali jalan 2 depan lagi.. xtunggu die...
kalau nak tahu perut aku sakit time 2.. ahahhahaha
aku lepak lah kat bawah pokok tunggu die... lepas 2 aku rasa perut aku dah mengelodak sakitnya.. aku pun terus gerak..... aku ge ke tandas shell peringgit....
dalam beberapa minit dah sudah mengerja kan hajat aku pun nak gerak.. die pun kol kat mana.. aku ckp aku bar sudah melepas kan ajat,... hahahaha
aku pun gerak ker kolej ingin jumpa insan yang anggap istimewa bagi aku.....
xtahu lah bagi die.... die lawa... aku sapa lah.. wakakakakka
dalam perjalan 2 ada selekoh berbahaya lah... aku pun coerner dan terseret.. sakit wooooo!! kepala aku terhentak kat tembok.. aduhhH!!! kalau aku teruk... mesti kuara aku risau... baik xda apa2.. cuma luka2 kecik dan lutuk ku sakit.....

aku bernasib baik kereta xda kat belakang dan yang bahaya nya 2 motor belakang aku jer... fuhhhhhhhhhh!!! baik aku x kena langgar.. kalau x... korang tahu aku meninggal jer..... hahahahahat
aku pun sampai ker kolej nak jumpa ngan si die... dalam keadaan sakit.....
aku nak lah mintak simpati... die gelak kan aku.. hurmmmmm!!! xtahu lah ati die kan risau ke x... aku sakit time 2... hahahaha....

aku nak die tahu...
aku nak jumpa die sangat!!! aku xleh hidup tanpa die... ermmmm!!! tapi aku kena paham aku cuma insan menanti buah durian yang jatuh...
ok lah inilah kisah aku ari nie... sedey kan.. jngn lah sedey... cuba try nie.. angkat tangan anda skunk????
da???








byeeeeeeee!!!! hahahahaha

No comments:

Post a Comment