Tuesday, December 7, 2010

bila semua dah berakhir

salam.... *__-

hehehe.. entry den arinie berjudul agak sodeh jugak lah... tapi abut kena senyum selalu jer lepas nie walaupun ati nie pedih.. hehehehehe
cool abut.....

aku dah tiada apa2 lagi dengan si die.. huhuhuhu
die pun nak aku lupa kan die.. huhuhuu
aku tahu aku nie sapa... abut nie penyibuk jer.....
aku nie teruk sampai merosak kan hubungan org...
ermmmmmm...
si die pun dah antar mesej yang die nak aku lupa kan die....
xpa aku try lupa kan die.......
die dah xpakai cincin aku.. xpa abut paham... abut nak buang lah cincin 2...
jngn disimpan lagi..
pastu ada mesej sampai... die menghantar kepada ku.. supaya jauh kan diri dari si die.. die menghantar sms dengan baik,.. aku balas pun dengan baik.... xpa aku paham die... aku nak die jage sidie dengan baik.. sbb mereka happy selalu.. hehehehe

apa2 pun aku nak sidie senyum selalu k....
ingat janji abut...
abut harap sidie ingat janji kita k...
hehehehehe
senyum selalu telur.. hehehe
maybe abut rindu dengan senyuman kamu.. ermmm ketika menulis nie.. menitik jugak air mata... tapi xpalah.. baru abut tahu pedih nya jika syok sendiri.. heheheheh

abut nak mintak maaf kalau ada wat salah ker apa ker....
jngn menyesal kenal ngan dak bernama muhammad helmey bin omar.. die nie sengal sikit.. perangai x matang.. hahahahaha bodoh lak 2.. hahahaha itu lah abut...

apa2 pun jngn menyesal kenal ngan kuarga omar... hehehehe.. kuarga yang simple....
apa2 pun thx bagi abut rasa apa itu cinta.. thx sangat2.. hehehehe abut happy kawan ngan kamu.. ermmm bye kamu.........
abut janji abut dah xkacau kamu wat selamanya.. itu janji abut pada balak kamu... salam

4 comments:

  1. cubaan and dugaan..insyaAllah ada yang terbaik utk abut nanti..kot2 lisa surihani jatuh cinta ngn abut ke bila datang PD..hihi ^^

    ReplyDelete
  2. abut..jgn terlalu merendah diri okay..
    kamu xler sperti yang kamu ckpkan..
    aku mgkn xkenal ko sangt..
    tp aku tau mcm mana..
    senakal2 ko dulu,
    ko tetap sweet n baik okeh...
    insyaAllah ade jodoh ngan org y lebih baik nnt ^^

    p/s: jgn nk wat entry sedih2 lagi... huhu
    smile always mok !! :p

    ReplyDelete
  3. sue!!!! mana kamu.. rindu seyhhhhhh!!!
    kikiki... xpalah.. dah xda apa2 dah. skunk abut happy jer kort... hehehehehehe
    maybe lisa suriani 2 nak datang peedee.. hahahahaha

    ReplyDelete
  4. wahidahhh!!! aku abut lah.. kejap jer sedey.. hahahaha
    skunk aku pk aku abut yang dulu2... kita kan kawan dah lama ... dari sekolah.. mesti kau tahu perangai aku. wakakakakaka

    ReplyDelete