Wednesday, December 22, 2010

tetiba hati aku sedih

hai kawan-kawan...
aku ada cerita pagi2 buta nie.....
aku ngah main fb time nie... huhuhuhuhu
aku chat ngan sidie...
aku masih rindu kan die... ermmmmm
aku masih sayang die......

ketika aku main fb nie.. aku dengar satu lagu dari Dadali - Disaat Aku Mencintaimu
best weiii.. lagu nie kena ngan diri aku skunk.. ermmmmm
aku nak sidie tahu yang aku masih mengharapkan die.. kalau die suh lupkan die.. aku terpaksa buat jugak...
bila aku dengar lagu nie... aku menangis weiii..... sumpah aku xnak dengar lagu nie lepas nie.. kalau dengar konfom aku nages.....

itu jer aku nak cete pagi2 nie.. sbb aku xleh tido....
aku chat ngan sidie...
aku luah kan apa yang aku nak... tapi...... aku tngk die pun xpasti.. hehehe.. xpalah abut xckp lagi k.. hehehehe
jngn esaw,,,..

ok bye semua....

No comments:

Post a Comment