Friday, December 10, 2010

waaaaaaaaaaaaa!!! aku dah antar kereta....

entry today.... aku na cete sikit jer.. xbnyk.. kete aku yang bernama NAM218...
akan bertukar wajah.. wakakakakakakakak
kete aku wira jer... nanti bila dah siap aku post pic sebelum dan selepas k......

aku sayang kat mak dan abah.. kerana mereka lah aku dapat kaler kan kete 2...
sapa aku nak bawak ek???
budak s yang aku cete dulu ker???/
nak ker?? wakakakakakak xpalah
bak kata die... lisa suriani bakal jadi awek aku.. bertuah lah sue oi... hahahahahaha
ok lah byeeeeee....

weeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkk~~~~

2 comments:

  1. hahaha memang abut bertuah kalau lisa surihani jadi awek abut. hee takpe2..ade la nanti awek baru..abut kan comel..mesti ramai yang terpikat lah..abut jek jual mahal. ahahaha

    ReplyDelete
  2. yeke jual mahal??
    wakakakaka...
    comel macam lindan kan?? (over plak)

    ReplyDelete