Tuesday, January 15, 2013

ermmmmm!!!!

tension plak pala aku nie.... xtahu sbb apa.. tapi bnyk benda nak kene pk skunk nie.... nak di luah mati bapak nak di telan mati emak.. hahahahaha kelakar kan,,,, susah jugak bila nak jage ati org nie.... org nampak salah kita tapi x nampak salah dirinya beb... hahaha kelakar jugak kan... tapi x pa... dugaan hidup..... asal kan aku boleh tersenyum dan terus senyum jer abut......  boss plak bnyk bagi keje.. tapi aku tahu ini dugaan alam pekerjaan.....

waaaaaaaaaa.... seronok aku apabila ditawarkan untuk mengajar org... semasa practicle nie... mmg luar bidang aku.. tapi aku nak blajar.. time practicle lah aku nak blajar semua bnda.... gementar badan aku nak mengajar..... hahahhahaha....

ermmmm... xpalah die nak baca ker nak marah aku ker.. nak majuk ngan aku ker.. xpalah..... aku nak luah kan kat sini...  aku nie bnyk pendam sebenarnya... tapi xpalah..... aku cuba cool lah.... yg aku pk skunk aku cuma tegur jer.... sbb bila aku tegur benda yang aku rasa betul die marah sbb die kata aku nie ckp kasar... TOLONG lah... saya nie mmg mulut kasar sikit... kalau x caya tanya lah MAK saya nie..... saya tegur sbb dah lama sangat.... asyik benda sama jer.. tolong lah berubah,... sbb aku sayang kau.. bukan aku tegur aku benci kau.. tahu.... aku kadang2 terguris gak hati nie..... cara kau.... apa pun dari semua aspek... aku boleh cakap yg kau dah lain.... kau mcm lebih ke arah  RJ  tu... aku tahu cara kau dah sama ngan die..... haaha.. aku tahu tu... xpalah... die lebih memahami kau kort.... aku x pernah menyesal ngan kau.. aku rasa bersalah bila aku abaikan kau... aku rasa teruk disitu... tapi hukuman yang aku dapat x setimpal dgn itu.... kau masih simpan number die.... kau ada koll die... ermmmm aku tahu kau masih contact die lagi kan....  aku tahu kau bnyk rasia ngan aku lagi.. xpalah... aku terima jer lepas nie.... aku tersenyum tapi bila malam hari aku yg menangis meratap kesihan aku.... ermmmmmm..... aku x tuduh.. cuma aku rasa... bila aku berkata kau ckp aku tuduh.... AKU XPANDAI BERMADAH MCM BUDAK CARPEN YG KAU PERGI NAIK BUS GE JB... AKU NIE BUDAK BODOH.. SBB ITU AKU XPANDAI NAK JAGE KAU.... aku xnak ckp face to face ngan kau.. tapi inilah hakikat... aku dah xsuka ckp depan dah.. bila aku bercakap... aku takut sangat.. takut terkasar.... nanti kau senyap.. ermmmm...


ok lah aku tulis sebelah kau jer..... aku tahu kau pk yang aku perli kau.. x.. aku x perli.. cuma aku nak kau pk... aku mohon maaf jika buat org sakit ati ngan entry aku.... sbb aku tulis nie dengan hati aku.. bukan dendam or apa2..... aku harap...  aku dengan die kekal selamanya.. aku dah malas nak bercinta lagi... ENGKAULAH KALI TERAKHIR... aku sayang kau.. maaf kan aku jika buat mu terluka.... aku nak kau blaja.... jngn pk aku diam aku x setia or benci kau or abaikan kau..... aku sanggup nak practicle ngan kau sbb aku nak lihat muka kau setiap hari....

dah lah... salam... maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki.... dari dunia sampai akhirat....

No comments:

Post a Comment