Friday, January 11, 2013

salam dari budak practicle (^___-)

aku rasa dah sebulan practicle... rasa mcm gayat gak lah... tapi sebenarnya aku belajar erti kesusahan nak bangun pagi.. hahahaha susah gak lah aku nak bangun.. tapi baik ada kekasih cumil ku kejut... hehehee dielah bnyk sabar ngan aku dan bnyk dugaan dgn aku... arinie aku rasa bosan.. jap lagi x bosan sbb nak dengar kuthubah jumaat.. hahaha abut dah x macam dulu lagi... skunk aku dah cari apa bidang yang aku minat sebenarnya.... iaitu graphic designer... hehehe seronok beb.. aku xpernah mengedit logo2 nie sepenuh hidup aku... pentol rasanya diri nie.. hahahahahaha ANEH-ANEH  kau abut... kikikikikiki

topik bola.....

aku skunk minat bola sepak tempatan.. kerana??? aku suka player tempatan dah bersaing untuk mendapat kesebelasan utama dalam pasaukan dengan awang import.... skunk nie pasukan yang baru naik... JOHOR DARUL TAKZIM... hahahaha aku x lahir johor tapi aku minat johor.. sbb maka ayah aku org johor.. xsalah aku ada darah sikit johor tu.. ahahahaha...

hahaha... lawak...

sebenarnya aku kekeok nak main blog nie balik.. tapi aku nak belajar menaip lah pulak... asyik adab software edtting jer.,... pening pale otak aku... hahahaha... kang xtahu lansung menaip.. hahahaha

apa2 pun kalau sapa yang masih tunggu entry aku terima kasih.... aku pun dah rasa blog aku nie dah boleh buang.. tapi ini kenangan aku.. hahahaha nak wat macam mana... inilah aku punya cerita.. aku cxpernah nak sakit kan ati org.. atau kutuk.. apa yang aku lihat aku pandang dan aku rasa itu lah yang aku tulis.. SBB AKU BUKAN SEORANG BERFALSAFAH... DAN BUKAN SEORANG PENULIS YANG BAIK.... DAN AKU BUKANG SEORANG PENGARANG PUISI... tapi aku abut yang mnulis mengikut gerakan ati aku sendiri... sumpah aku x pandai bermadah seni nie... skunk kan ada trend.. bebudak pandai bermadah.. tersampuk dengan berfalsafah nie... mmg baguslah.. tapi sepandai kita berfikir mesti ada tahapnya.. allah s.w.t cipta kita ada tahapnya.. hehehe pk2kan...

YA ALLAH  aku dah melalot jauh nie.. hahaha aku rasa aku nak out.. nanti aku post entry baru k.. hahahaha... jngn marah ker apa... aku cuma menulis jer.... apa2 pun aku sayang kau nad... itu... aku x sehebat hangtuah.. aku x sekacak braddpitt.. ati aku x cukup macam shahrukhan.. tapi au cuba yang terbai menjaga kau dengan baik.. apa yang aku tegur kau..bukan aku nak marah kau.. tapi au sayang kau... hehehe.. dah aku terpesong jauh nie.. byeeeeeee. salam 1 malaysia..... love u all..... hehehehe

No comments:

Post a Comment